مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-12سياسي

سیره عملی مرحوم آیت الله ضیاء آبادی


مرتضی نجفی قدسی از فعالان قرآنی استان قم در یادداشتی به این موضوع پرداخته است که توجه به اخلاقیات و ساختن انسان های مهذب و با تقوا و بیان تفسیر قرآن، - ایسنا/قم مرتضی نجفی قدسی از فعالان قرآنی استان قم در یادداشتی به این موضوع پرداخته است که "توجه به اخلاقیات و ساختن انسان های مهذب و با تقوا و بیان تفسیر قرآن، دو بُعد اصلی و مهم منبرها و سخنرانی های مرحوم آیت الله ضیاء آبادی بود.

وی در این یادداشت با عنوان سیره عملی آیت الله ضیاء آبادی (ره) استاد اخلاق و تفسیر قرآن خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله ضیاء آبادی وظیفه شناس بود، برای تحصیل فقاهت به قم آمد و وقتی به قدر کفایت رسید دیگر در قم نماند و به تهران رفت و مشغول وعظ، منبر، مسجد، تبلیغ و بیان تفسیر قرآن شد، کاری که باید همه روحانیون انجام بدهند و به قدر لازم در قم بمانند و به فکر تبلیغ دین باشند.

نجفی قدسی در ادامه این یادداشت اظهار داشت: جای تأسف است که بگوییم برخی شهرهای کشور که زمانی مهد عالمان و مجتهدان بوده است هم اکنون از این سطح از عالمان خالی است.

این فعال قرآنی ابراز امیدواری کرد که خدای متعال تفضل کند و به دل بعضی از بزرگان در قم بیندازد تا مهاجرت به شهرها را در کشور آغاز کنند تا بخشی از خلاهای پیش آمده، جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره عملی مرحوم آیت الله ضیاء آبادی

سیره عملی مرحوم آیت الله ضیاء آبادی