مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-13اقتصادي

کاسه صبر مسافران هوایی یزد لبریز شد


در حالی شاهد افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما در کشور و به تبع آن یزد هستیم که تاخیر پروازها کاسه ی صبر مردم و مسافران را لبریز کرده و از وضعیت موجود گلایه مند هستند.

- ایسنا/یزد در حالی شاهد افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما در کشور و به تبع آن یزد هستیم که تاخیر پروازها کاسه ی صبر مردم و مسافران را لبریز کرده و از وضعیت موجود گلایه مند هستند.

بعد از گرانی نرخ بلیط هواپیما و تاثیر مستقیم آن بر پروازها نه تنها بر کیفیت خدمات حمل و نقل هوایی افزوده نشد بلکه زمان به عنوان مهمترین بخش از زندگی افراد توسط این سیستم هدر می رود آنچه امروز به مسئله گرانی بلیط هواپیما افزوده شده، تاخیرهای عجیب و غریب پروازهاست که بعضا از یک ساعت نیز فراتر رفته است.

توجیهاتی مانند نقص فنی و نبود هواپیما از سوی این سیستم بارها به گلایه مسافران خاتمه داده است، هر چند بعضاً خسارت های مالی مانند از دست رفتن ساعت جلسات و قرارهای مهم کاری از سوی برخی از مسافران نیز مطرح می‎شود.

ابوالقاسم میرزایی سرپرست تیم والیبال یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گلایه از تاخیرهای چند ساعته پروازهای یزد به تهران، می گوید: متاسفانه نه تنها شاهد تاخیرهای چند ساعته پروازها هستیم بلکه از قبل نیز هیچ اطلاعی داده نشده و ما باید در فضای شلوغ فرودگاه با وجود شیوع کرونا منتظر بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسه صبر مسافران هوایی یزد لبریز شد

کاسه صبر مسافران هوایی یزد لبریز شد