مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-13اجتماعي

570 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند


رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: از ابتدای سال جاری 570 نفر در شهرستان دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.

- مجتبی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این تعداد 320 نفر کارجوی شهری و روستایی، 157 نفر سرباز و 75 نفر دانش آموز کاردانش بوده و به نوعی تمرکز آموزشی مرکز اغلب بر روی کارجویان، دانش آموزان و سربازان نیروهای مسلح بوده است.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران به عنوان دومین مرکز بزرگ و مجهز استان ایلام دارای پنج کارگاه آموزشی ویژه مردان و سه کارگاه ویژه زنان است.

رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: شعبه سیار ویژه دانش آموزان کار و دانش مستقر در بخش موسیان و خانه مهارت روستایی مستقر در بخش زرین آباد نیز فعالیت دارند.

عنبری تصریح کرد: جامعه هدف آموزش های مهارتی گسترده بوده و کارجویان شهری، روستایی، دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، مددجویان، متقاضیان بیمه بیکاری و.

است.

وی ادامه داد: در سال گذشته و در راستای آموزش نیروهای بومی برای بکارگیری در صنایع نفت و پتروشیمی شهرستان دهلران، 50 نفر در حرفه جوشکاری سازه های فولادی و برق کار صنعتی آموزش های مهارتی را در مرکز دهلران کسب و پس از قبولی در آزمون عملی، در شرکت های نفت و گاز جذب و بکارگیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

570 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

570 نفر در دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند