مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-13فرهنگي

چهارمین جشنواره فجر کردستان به کار خود پایان داد


رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از ارسال 242 اثر از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری «فجر کردستان» خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از ارسال 242 اثر از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان خبر داد و گفت: این جشنواره با معرفی نفرات برتر امروز، 25 بهمن به کار خود پایان داد.

علی عباس داودنیا، امروز، 25 بهمن ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برای چهارمین سال متوالی به همت انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با مشارکت کارتونیست ها و کاریکاتوریست های سراسری کشور برگزار شده است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان با اشاره به اینکه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان تنها رویداد سراسری در این رشته هنری است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود، بیان کرد: خوشبختانه طی چهار سال از برگزاری این جشنواره هر ساله شاهد استقبال خوب هنرمندان کشور بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره فجر کردستان به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره فجر کردستان به کار خود پایان داد