مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-13اقتصادي

مرغ در بازار 26 هزار تومان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد نایب رییس کانون صنفی مرغداران گوشتی در این ارتباط اظهار داشت: بالا رفتن نرخ نهاده ها باعث کاهش جوجه ریزی شده و همین امر قیمت مرغ را بالا برده، - قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به 26 هزار تومان و 5 هزار و 600 تومان بالاتر از قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومانی خود رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حبیب اسدالله نژاد نایب رییس کانون صنفی مرغداران گوشتی در این ارتباط اظهار داشت: بالا رفتن نرخ نهاده ها باعث کاهش جوجه ریزی شده و همین امر قیمت مرغ را بالا برده، از سوی دیگر با تصمیم ستاد تنظیم بازار سن کشتار مرغ پایین آورده شد تا نهاده کمتری به مرغداری ها داده شود که با این تصمیم عرضه مرغ به بازار 20 درصد کاهش پیدا کرد.

وی گفت: توزیع نامناسب مرغ در سطح کشور علت این افزایش قیمت است به طوری که برخی استان ها که قطب تولید هستند اجازه انتقال آن به دیگر استان ها را ندارند.

نایب رییس کانون صنفی مرغداران گوشتی افزود: انتظار این است که هم قیمت مرغ اصلاح شود و هم سهمیه نهاده ها به طور کامل در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد، همچنین با توزیع نامناسب و سودجویی نیز مقابله شود تا قیمت این محصول در بازار به ثبات برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ در بازار 26 هزار تومان شد

مرغ در بازار 26 هزار تومان شد