مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-13ورزشي

فصیحی و قاسمی شانس های دو و میدانی اصفهان برای المپیک


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فرزانه فصیحی و رضا قاسمی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند که از آن ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع عمومی سالیانه هیأت دو میدانی استان اصفهان ظهر امروز با حضور رییس فدراسیون دو و میدانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

در هیأت دو و میدانی انجام شده است اما باید همچنان تلاش و هم افزایی کرد؛ مهم ترین مشکل اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت ها اقدام کنیم.

وی در پایان گفت: در بازدید از گلپایگان مقرر شد در این شهرستان پیست دو و میدانی بازسازی شود، در شهرستان کاشان از پیست دو و میدانی بازدید شد و مقرر شد، پیست تارتان مجدد اجرا شود.

ورزشگاه انقلاب با وجود مشکلات بسیار، سر و سامان گرفت محمدرضا برکت نیز در این مجمع اظهار داشت: اتفاقاتی که در 2 سال اخیر در دو و میدانی اصفهان رخ داده است، در 20 سال اخیر بی نظیر بوده است، ورزشکاران اصفهان افتخارات زیادی به دست آورده اند.

رییس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: در سال 98 رتبه دوم را در بین استان های کشور به دست آوردیم، در سال 99 اما رتبه نخست را در بین هیأت های دو و میدانی کشور به دست آوردیم؛ بعد از سال ها که دو و میدانی اصفهان مشکلات داشت، این افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصیحی و قاسمی شانس های دو و میدانی اصفهان برای المپیک

فصیحی و قاسمی شانس های دو و میدانی اصفهان برای المپیک