مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-13ورزشي

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی رتبه های برتر خود را شناخت


مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار می شود با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار می شود با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات در روزهای 23 و 24 بهمن ماه سال جاری با حضور هشت تیم برگزار شد.

در جریان برگزاری این مسابقات نیز در مجموع هشت مسابقه شامل چهار مسابقه در مرحله مقدماتی، دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی و دو مسابقه رده بندی و فینال برگزار شد که در نتیجه این دیدارها، تیم های حقوقی ، متا پارادایم و فرهنگ به رتبه های اول تا سوم دست پیدا کردند.

براساس فراخوان این دوره از مسابقات بایستی تیم اول لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 200هزار تومان، تیم دوم لوح تقدیر و مبلغ 900 هزار تومان و تیم سوم لوح تقدیر و مبلغ 700 هزار تومان جایزه نقدی را دریافت می کردند که در جریان برگزاری مسابقه فینال و حضور مدیران ارشد جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، مبلغ این هدایا به دو برابر افزایش پیدا کرد.

از جمله میهمانان مسابقه فینال این دوره می توان به دکتر شمسیان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، خانم دکتر محرری معاون فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی رتبه های برتر خود را شناخت

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی رتبه های برتر خود را شناخت