مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-13اقتصادي

اسدآباد نیازمند راه اندازی هتل است


اسدآباد نیازمند ایجاد و راه اندازی هتل است که باید با جذب سرمایه گذار نسبت به این امر اقدام و بستر را برای سرمایه گذاران در این راستا فراهم کرد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد نیازمند ایجاد و راه اندازی هتل است که باید با جذب سرمایه گذار نسبت به این امر اقدام و بستر را برای سرمایه گذاران در این راستا فراهم کرد.

سعید کتابی شنبه 25 بهمن ماه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، با تأکید بر اینکه بنا به توصیه مدیر ارشد استان اولویت اول در کار اشتغال است، اظهار کرد: سهمیه امسال شهرستان اسدآباد در اشتغال 1389 نفر بوده که از این میزان سهمیه تاکنون 1473 نفر برابر با 106 درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی، کمیته امداد، فنی وحرفه ای و بنیاد مسکن از جمله دستگاه هایی هستند که بیش از سهمیه، اشتغال تعهد شده امسال خود را محقق کرده اند، افزود: کمیته امداد اسدآباد با سهمیه اشتغال 182 نفری موفق به تحقق 214 اشتغال در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شده است.

کتابی در ادامه از پرداخت 23 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: طرح های گلخانه، کشاورزی، دامپروری، میراث فرهنگی و صنعتی از جمله طرح هایی بوده که با استفاده از تسهیلات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد نیازمند راه اندازی هتل است

اسدآباد نیازمند راه اندازی هتل است