مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-13حوادث

دستگیری قاتل در کمتر از 4 روز


فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از 4 روز خبرداد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از 4 روز خبرداد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: حدود 4 روز قبل، فردی در یکی از محله های شهرستان ممسنی، با شلیک گلوله کارمند یکی از دوایر دولتی را به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، نیکبخت افزود: بلافاصله بعد از اعلام وقوع این حادثه موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و براساس بررسی ها، مسیر فرار متهم مشخص شد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس رد قاتل را در یکی از استان های شمال شرق کشور پیدا کردند، گفت: برای ماموران پلیس مشخص شده بود که قاتل قصد خروج از کشور را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران پلیس این شهرستان پس از اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر عزیمت و در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نیکبخت با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی اقرار کرده است، گفت: قاتل 30 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل در کمتر از 4 روز

دستگیری قاتل در کمتر از 4 روز