مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-13سياسي

تعطیلی مشاغل و اصناف در شهرهای قرمز خوزستان / کنترل مبادی مرزی و فرودگاه ها


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های سختگیرانه، گفت: اگر به این سبک عمل نشود، قطعا وضعیت خوزستان از این بدتر و کنترل آن مشکل خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های سختگیرانه، گفت: اگر به این سبک عمل نشود، قطعا وضعیت خوزستان از این بدتر و کنترل آن مشکل خواهد شد.

ولی الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (25 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط شیوع کرونا در خوزستان به گونه ای است که امروز رییس جمهور و وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا، به مشکلات خوزستان اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سطح کشور تنها استانی که شهرهای قرمز دارد، خوزستان است بنابراین باید فرمانداران شرایط را به گونه ای مدیریت کنند که در مدت یک هفته، وضعیت رنگ بندی هر شهرستان یک درجه تغییر پیدا کند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های سختگیرانه، تصریح کرد: اگر به این سبک عمل نشود، قطعا وضعیت خوزستان از این بدتر و کنترل آن مشکل خواهد شد.

حیاتی بیان کرد: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند بنابراین فرمانداران شهرهای قرمز از همه ظرفیت استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مشاغل و اصناف در شهرهای قرمز خوزستان / کنترل مبادی مرزی و فرودگاه ها

تعطیلی مشاغل و اصناف در شهرهای قرمز خوزستان / کنترل مبادی مرزی و فرودگاه ها