مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-13سياسي

انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست با مدیرعامل بیمه دی گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است و امروز خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است که باید قدردان این موهبت باشیم.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست با مدیرعامل بیمه دی گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است و امروز خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است که باید قدردان این موهبت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در نشست هم اندیشی حل مشکلات درمانی و بیمه ای ایثارگران که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است و امروز خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است که باید قدردان این موهبت باشیم.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارزش های اصلی و ستون های انقلاب اسلامی هستند و باید برای تکریم و رضایتمندی این عزیزان تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد استان البرز رضایتمندی ایثارگران را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: نظارت دقیق و ارائه خدمات کیفی به ایثارگران مدنظر بنیاد است و این دو، عاملی بسیار مهم برای تکریم و رضایتمندی ایثارگران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است

انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های ایثارگران به ثمر نشسته است