مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-13سياسي

وضعیت قرمز کرونا در همسایگی لرستان


با توجه به حجم ترددهای جاده ای، وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با توجه به حجم ترددهای جاده ای، وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز 25 بهمن ماه به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، علیرغم اینکه در دو هفته گذشته وضعیت قرمزی در کشور گزارش نشده بود اما در این هفته برخی از شهرهای کشور به خصوص در استان خوزستان وارد وضعیت قرمز شده اند.

وی تصریح کرد: وضعیت قرمز کرونا به همسایگی لرستان رسیده و با توجه به حجم ترددهای جاده ای، وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نباید شرایط عادی تلقی شود، خاطرنشان کرد: مردم آمادگی برای رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را داشته باشند زیرا کرونا تمام نشده و شواهد از بازگشت موج جدیدی حکایت دارد.

خادمی اضافه کرد: با لحاظ شرایط کنونی و همسایگی با استان خوزستان، محدودیت هایی با هدف پیشگیری از افزایش مبتلایان در ورودی های استان به ویژه در شهرستان پلدختر اعمال خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در همسایگی لرستان

وضعیت قرمز کرونا در همسایگی لرستان