مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-14اجتماعي

بارش های اصفهان از اسفندماه آغاز می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بارندگی های مناسبی در استان گزارش نشده و پیش بینی می شود بارش ها از اسفندماه آغاز شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بارندگی های مناسبی در استان گزارش نشده و پیش بینی می شود بارش ها از اسفندماه آغاز شود.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از ابتدای پاییز تاکنون بارندگی موثری در اصفهان اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: از ابتدای مهر تاکنون میانگین وزنی بارش در استان 75 میلیمتر بوده است.

وی افزود: میانگین بارش ها در استان از ابتدای مهر تاکنون کاهش 17 درصدی نسبت به میانگین بلندمدت داشته، این درحالی است که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه طی این مدت 45 میلیمتر بارندگی در شهر اصفهان ثبت شده، افزود: میانگین بلندمدت بارش ها در شهر اصفهان 58 میلیمتر بوده است.

شیشه فروش با اشاره به اینکه طی این مدت بیشتر بارش ها در مناطق شرق و شمال استان اتفاق افتاده است، گفت: میزان بارش ها در کوهرنگ که از سرشاخه های زاینده رود و مبین وضعیت بارش ها در استان است، از ابتدای مهر تاکنون 458 میلیمتر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت 38 درصد و نسبت به میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های اصفهان از اسفندماه آغاز می شود

بارش های اصفهان از اسفندماه آغاز می شود