مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-14سياسي

پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا در سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در خصوص سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با صدور پیامی، توجه همگان را برای انجام اقدامات عملی و رسیدن به مهمترین هدف بیانیه گام دوم که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، سفارش کردند.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ (56) و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب خدا پیروز است.

سوره مبارکه المائده آیه 56 با صلوات برمحمد و آل محمد و گرامیداشت سالروز وقوع انقلاب اسلامی ایران در چهل دومین بهار پیروزی و قدم به دهه ی پنجم حیات این شجره طیبه و ذلت روز افزون دشمنان مستبد و مستکبرش، در چنین نقطه عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ی ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست ، نزدیک خواهد کرد.

نکته بسیار مهمی که در این بیانیه باید به آن توجه کرد این است که ولی فقیه زمان و امام جامعه با تجارب مدیریتی عالیه و بیش از 55 سال مجاهدت، فرمانی راهبردی برای 50 سال آینده کشور صادر نموده اند و ما نباید این مهم را به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا در سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب

پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا در سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب