مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-14سياسي

محافظه کاری حناچی در کاهش تراکم ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)


سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حناچی باید محافظه کاری در کاهش تراکم را در خیابان ولی عصر (عج) پایان دهد، گفت: ساماندهی این خیابان باید با اولویت حفاظت از میراث طبیعی و تاریخی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در نطق پیش از دستور خود درباره ساماندهی خیابان ولی عصر (عج) اظهار داشت: پس از سال ها انتظار طرح ساماندهی خیابان ولی عصر به زودی در دستور کار کمیسیون ماده 5 قرار می گیرد و از حناچی که از دهه 80 در تهیه پرونده ثبت ملی و جهانی باغ خیابان پایتخت حضور فعال داشته، انتظار می رفت پیگیری ثبت جهانی این خیابان در برنامه های ارائه شده به شورا انجام گیرد.

وی افزود: چنارستان تهران میراث طبیعی تاریخی و فرهنگی پایتخت است ولی از یک باغ خیابان است و تنها جایی برای عبور نیست ترکیبی از چشم اندازهای کبود کوه و چنارهای سر به فلک کشیده دارد و پیوند دشت و ارتفاعات کوهپایه نیز محسوب می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باغ ها و درختان خیابان ولی عصر (عج) نیازمند حفاظت است، گفت: اگر در طرح ساماندهی ولی عصر اولویت حفاظت از میراث طبیعی است شهرداری باید در کاهش تراکم مجاز ساخت و ساز در جداره این خیابان تردید نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافظه کاری حناچی در کاهش تراکم ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)

محافظه کاری حناچی در کاهش تراکم ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)