مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-14سياسي

اجرای حکم تخریب بناهای غیرمجاز در کمترین زمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از اجرای حکم تخریب ساختمان ها، بناها و سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در استان سمنان با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز استان با دستور کار تمام شهرستان ها به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: نیاز است تا با اقدامات و راهکارهای مناسب و پیشگیرانه، سوءاستفاده متخلفان از خلأهای قانونی را بسته و زمینه ایجاد فساد، زمین خواری، تصرف غیرقانونی و ساخت وساز غیرمجاز را از بین ببریم.

وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر باید به منظور کاهش مشکلات، موارد و مباحث موجود این حوزه، نسبت به تقویت ارتباطات بین دستگاهی و هماهنگی بیشتر اقدام کنند.

فخری تأکید کرد: شهرداری ها موظف هستند تا در موقعیت و مکان هایی که مورد بحث بوده و موارد و مباحثی پیرامون آن وجود دارد، از صدور مجوز و پروانه ساخت به شدت خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: راه و شهرسازی نیز در همین راستا و به منظور کاهش موارد و مباحث حوزه ساخت وسازهای غیرقانونی، موظف است تا از تفکیک زمین ها خودداری کرده و با ساخت وسازهای غیرمجاز به طور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم تخریب بناهای غیرمجاز در کمترین زمان

اجرای حکم تخریب بناهای غیرمجاز در کمترین زمان