مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-14سياسي

حضور بیش از 6 میهمان در دفاتر ثبت ازدواج کرمانشاه ممنوع


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل های بهداشتی به دفاتر ثبت ازدواج استان، گفت: حضور بیش از هشت نفر برای ثبت هر واقعه عقد در دفاتر ثبت ازدواج ممنوع است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل های بهداشتی به دفاتر ثبت ازدواج استان، گفت: حضور بیش از هشت نفر برای ثبت هر واقعه عقد در دفاتر ثبت ازدواج ممنوع است.

امیر بشیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 70 دفتر ثبت ازدواج در استان کرمانشاه، اظهارکرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، قوانین خاصی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر ثبت ازدواج به استان ابلاغ شد که ما نیز طی بخشنامه ای آن را به این دفاتر اعلام کردیم.

وی با تاکید براینکه اجرای این پروتکل ها کماکان در دفاتر ثبت ازدواج استان ادامه دارد، گفت: طبق دستورالعملی که به دفاتر ثبت ازدواج اعلام کردیم، برای ثبت هر واقعه عقد در این دفاتر حضور بیش از هشت نفر – شامل عروس و داماد، سه نفر از خانواده عروس و سه نفر از خانواده داماد – ممنوع است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه تصریح کرد: گاها می بینیم برخی خانواده ها این موضوع را قبول نمی کنند و باتوجه به اینکه تنها هشت نفر می توانند در مراسم عقد در دفتر ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 6 میهمان در دفاتر ثبت ازدواج کرمانشاه ممنوع

حضور بیش از 6 میهمان در دفاتر ثبت ازدواج کرمانشاه ممنوع