مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-14پزشكي

روزانه بین 260 تا 300 همدانی در بیمارستان بستری می شوند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان رفتار و خیز مجدد کرونا را به طور مستقیم مرتبط با رفتار مردم دانست و گفت: درحال حاضر شاهد روند افزایشی و یا کاهشی شیوع کرونا در استان نبوده ایم و تعداد موارد بستری روزانه همواره بین 260 تا 300 نفر نوسان دارد.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان رفتار و خیز مجدد کرونا را به طور مستقیم مرتبط با رفتار مردم دانست و گفت: درحال حاضر شاهد روند افزایشی و یا کاهشی شیوع کرونا در استان نبوده ایم و تعداد موارد بستری روزانه همواره بین 260 تا 300 نفر نوسان دارد.

دکتر ابراهیم جلیلی با اشاره به ورود واکسن کرونا از چندروز گذشته و توزیع آن با اولویت کادردرمان شاغل در بخش های مراقبت ویژه، مطرح کرد: بیمارستان های سینا، شهید بهشتی، بعثت، آتیه و امام حسین(ع) ملایر در استان همواره در زمره مراکزی هستند که تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کرده اند، از این رو اولویت واکسیناسیون، کادر شاغل در بخش ICU این بیمارستان ها بوده است.

وی با بیان اینکه در چهار روز گذشته 235 دُز واکسن به کادر درمان تزریق شده است، اظهار کرد: در مجموع 12 هزا نفر تحت عنوان کادردرمان در استان مشغول خدمت هستند و واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط به تدریج با توجه به محموله های ارسالی با اولویت کادردرمان انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بین 260 تا 300 همدانی در بیمارستان بستری می شوند

روزانه بین 260 تا 300 همدانی در بیمارستان بستری می شوند