مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-14سياسي

تکمیل و به روزرسانی اطلاعات بیش از 3000 نفر از جامعه سالمندی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت ایثارگران از اولویت های بنیاد شهید است، گفت: اطلاعات 3221 نفر از جامعه سالمندی بالای 60 سال در قالب طرح شهید سلیمانی تکمیل و به روزرسانی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت ایثارگران از اولویت های بنیاد شهید است، گفت: اطلاعات 3221 نفر از جامعه سالمندی بالای 60 سال در قالب طرح شهید سلیمانی تکمیل و به روزرسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، علی کاظمی ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر، به گزارشی از اقدامات این بنیاد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین جامعه ایثارگری اشاره و اظهار کرد: حفظ سلامت جامعه ایثارگری از مهم ترین دغدغه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به شمار می رود که در همین راستا از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات مهمی انجام شده است.

وی ارسال پیامک حاوی توصیه های بهداشتی، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تردد و خروج از منزل و دورهمی های خانوادگی، پیگیری امورات به صورت تلفنی، برگزاری جلسات متعدد ستاد کرونا در بنیاد شهید، توزیع بسته بهداشتی در بین خانواده های مبتلا و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و به روزرسانی اطلاعات بیش از 3000 نفر از جامعه سالمندی

تکمیل و به روزرسانی اطلاعات بیش از 3000 نفر از جامعه سالمندی