مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-14سياسي

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار حمایت دولت از این دانشگاه شد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با معاون اول رییس جمهوری دیدار و گفتگو کرد و خواستار حمایت های ویژه دولت را از این دانشگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور در دفتر معاونت اول ریاست جمهوری با اسحاق جهانگیری دیدار و گفتگو کردند.

صالحی عمران در این نشست گزارشی از جایگاه، مسائل، موفقیت ها، چالش ها و مشکلات دانشگاه ارائه کرد و با توجه به اهمیت و نقش دانشگاه فنی و حرفه ای، حمایت های ویژه دولت را از این دانشگاه خواستار شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن قدردانی از عنایت و اهتمام جهانگیری به توسعه آموزش های مهارتی عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با 181 آموزشکده و دانشکده در 111 شهر، بیش از 150 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بیش از 3400 کارگاه و آزمایشگاه، 6825 نفر نیروی انسانی هیئت علمی و غیر هیئت علمی مجرب که به امر مهارت آموزی مشغول می باشند که نقش کلیدی در مهارت آموزی آموزش عالی کشور دارند.

در این نشست اسحاق جهانگیری با تأکید بر اینکه مسأله صلاحیت حرفه ای و مهارت آموزی باید به موضوع جدی در کشور تبدیل شود، گفت: ایران به عنوان کشوری بزرگ و در حال توسعه نیازمند اهتمام بیشتر به تربیت نیروی انسانی ماهر و واجد صلاحیت به منظور پیشبرد برنامه های خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار حمایت دولت از این دانشگاه شد

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار حمایت دولت از این دانشگاه شد