مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-14سياسي

نقش آیت الله مدنی در رهبری مردم همدان در انقلاب اسلامی


همدان_ آیت الله مدنی بر اساس دریافت های اسلامی خود همیشه در حرکت های اجتماعی و مبارزات سیاسی پیشتاز بود که می تواند در پیمودن گام دوم انقلاب به عنوان الگویی موفق درس آموز انقلابیون باشد.

- خبرگزاری مهر - گروه استاها، محمد جواد بیات*: به نظر می رسد روحانیون پدر معنوی ملت هستند و به فرزندانشان علاقه دارند، حضرت آیت الله سید اسدالله مدنی نیز از شخصیت های بودند که دلسوزانه در رهبری و هدایت مردم انقلابی همدان با مدیریت صحیح اسلامی، بکارگیری عقلانیت و تدبیر در امور توانستند نقش ممتاز و بی بدیل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در استان همدان داشته باشند.

ایشان به عنوان مجتهد مسلم و فقیه عالیقدر نه در مقام امام بلکه در جایگاه ماموم در اقتداء به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه اوامر و دیدگاه های وی را کاربردی و به روز می نمود و با بهره گیری از اصل جریان سازی انقلابیون را بر علیه رژیم ستم شاهی جهت دهی می کرد.

آیت الله مدنی با تهذیب اخلاق و تزکیه نفس و خودسازی انقلابی بر قلب، روح و جسم انقلابیون نفوذ پیدا کرده بود، نفوذ کلام وی که ناشی از انفاس قدسی او نشأت می گرفت زمینه اطاعت پذیری روحانیون، دانشگاهیان، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان، زنان و مردان انقلابی حتی نظامیان را فراهم ساخته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آیت الله مدنی در رهبری مردم همدان در انقلاب اسلامی

نقش آیت الله مدنی در رهبری مردم همدان در انقلاب اسلامی