مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-14سياسي

مرزها فرصت بی بدیلی برای دور زدن تحریم ها و جبران درآمدها هستند


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مرزها فرصت بی بدیلی برای دور زدن تحریم ها و جبران درآمدها هستند از دولت خواست زیرساخت های ایمنی پایانه های مرزی را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: اخیراً شاهد انفجاری در پایانه مرزی هرات افغانستان بودیم که به دلیل نبود زیرساخت های ایمنی، بخش عظیمی از این پایانه از بین رفت.

وی افزود: شرایط اقتصادی فعلی و ضرورت تأمین ایمنی مرزها می طلبد که توجه بیشتری به پایانه های مرزی شود چرا که مرزها فرصت بی بدیلی برای دور زدن تحریم ها و جبران درآمدها هستند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تعداد وسایل نقلیه باری 2500 وسیله در روز است که با احتساب مرزهای رسمی و غیررسمی این میزان به 3500 تردد می رسد و 10 میلیون تن بار از مرزهای 24گانه، و با احتساب بازارچه های مرزی از 40 مرز عبور می کند که ظرفیت بزرگی است.

حسینی اظهار داشت: مرزهای کشور کمترین شرایط ایمنی را دارند و وزارت کشور ، ستاد بحران، گمرک، وزارت راه و سازمان راهداری باید به این موضوع رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزها فرصت بی بدیلی برای دور زدن تحریم ها و جبران درآمدها هستند

مرزها فرصت بی بدیلی برای دور زدن تحریم ها و جبران درآمدها هستند