مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-14سياسي

توسعه تعاملات ایران با فائو ضروری است


وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت توسعه تعاملات ایران با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) برای رفع نیازهای بخش کشاورزی تاکید کرد.

- وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت توسعه تعاملات ایران با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) برای رفع نیازهای بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در مراسم معارفه رسول زارع به عنوان نماینده دائم ایران در سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، اظهارداشت: آقای زارع در بخش علمی کشاورزی به خصوص قارچ شناسی از افراد برجسته دنیا محسوب می شود.

وی با تأکید بر این که باید تأثیر جایگاه های بین المللی کشاورزی در بخش کشاورزی هم قابل مشاهده باشد، خاطرنشان کرد: اگر ما بهترین رتبه را در معتبرترین جایگاه های بین المللی داشته باشیم اما در کشاورزی کشور آثاری نداشته باشیم، برای کشور بی فایده است.

خاوازی افزود: تمام معاونین و رؤسای سازمان های مستقل باید به نماینده ایران در فائو کمک کنند و نیازهای بخش کشاورزی را اعلام کنند تا برطرف کردن این نیازها توسط دکتر زارع در فائو انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نیازهای بخش کشاورزی از فائو تصریح کرد: ارتباط نماینده ایران در فائو نباید با وزارت جهاد کشاورزی قطع شود و ما نیازمند تحلیل هایی از غذا در آینده برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تعاملات ایران با فائو ضروری است

توسعه تعاملات ایران با فائو ضروری است