سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری اسفند 99 برگزار می شودبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مسئولیت اجتماعی شرکت نه تنها در میان جامعه و ذی نفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می آورد و از یک سو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، - سومین رویداد گراف دی 10 اسفند ماه سال جاری در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان ، برگزار خواهد شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مسئولیت اجتماعی شرکت نه تنها در میان جامعه و ذی نفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می آورد و از یک سو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذی نفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می انجامد. در این راستا، شرکت های پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف بوده و معتقدند که سرمایه گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینه بر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |