مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-14اقتصادي

اتاق بازرگانی بندرعباس به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا پیوست


مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پیوستن اتاق بندرعباس به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا به عنوان دومین اتاق کشور بعد از اتاق تهران خبر داد و گفت: - ایسنا/هرمزگان مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پیوستن اتاق بندرعباس به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا به عنوان دومین اتاق کشور بعد از اتاق تهران خبر داد و گفت: این مهم با پیگیری های مکرر اتاق بازرگانی بندرعباس و همکاری کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی محقق شده است.

شیما کریمی در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: اتاق هایی که به این زنجیره می پیوندند مجاز به استفاده از برچسپ معتبر کیفیت بین المللی فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی در فرم گواهی مبدا صادره خود هستند که این مهم جایگاه اتاق را به عنوان مرجع ذی صلاح در صدور گواهی مبدا تقویت می کند.

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی بندرعباس افزود: نزدیک به 20 اتاق بازرگانی در زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا عضویت دارند که پیوستن به این زنجیره ساختار یکپارچه ای را بین اتاق های بازرگانی سراسر دنیا به وجود می آورد.

کریمی تصریح کرد: با پیوستن به این زنجیره علاوه بر تامین امنیت بالا و امکان استعلام الکترونیکی گواهی های مبدا صادره برای کلیه مخاطبان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی بندرعباس به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا پیوست

اتاق بازرگانی بندرعباس به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا پیوست