مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-14سياسي

یک هفته تا توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی


در حالی به اجرای بند 6 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی نزدیک می شویم که باز هم طرف های برجامی هیچ اقدامی در راستای اجرای تعهداتشان صورت نداده اند و به نظر هم نمی رسد در این یک هفته باقیمانده شاهد اقدامی از سوی آنها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حالی به 21 فوریه (سوم اسفند ماه) زمان اجرای بند ششم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران و توقف نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه اشته شد.

در ادامه اقدامات ایران و بی عملی طرف های برجامی، در نهایت طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه و بعد از تصویب اجرایی شد که در همین راستا اقداماتی صورت گرفت از جمله آغاز غنی سازی 20 درصد در تأسیسات غنی سازی فردو و نصب سانتریفیوژهای IR2m در نطنز و .

در همین خصوص کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی 14 بهمن ماه در پیامی توییتری، نوشت: دو زنجیره 348 تایی از سانتریفیوژهای IR2m با ظرفیت تقریبی چهار برابر نسبت به نوع IR1 با موفقیت در نطنز نصب شده و در حال کار با UF6 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هفته تا توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی

یک هفته تا توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی