مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-15اجتماعي

نبود فاضلاب شهری در«چوار» ، عاملی مهم در آلودگی سفره های زیرزمینی و نشست زمین


نبود سیستم دفع فاضلاب شهری در شهر چوار سبب شده تا بوی بد فاضلاب علاوه بر رقم زدن صحنه های چندش آور، مشام هر رهگذری را آزار دهد و در طولانی مدت سبب رانش و نشست زمین شود.

- خبرگزاری فارس، ایلام- مهسا نظری: نبود سیستم دفع فاضلاب شهری و دفع غیر بهداشتی فاضلاب در شهرستان چوار سال هاست که به یک معضل برای ساکنان این شهرستان تبدیل شده و سلامت آنها را به خطر انداخته است.

به دنبال دفع غیر بهداشتی فاضلاب شهری در این شهرستان علاوه بر این که چهره شهر را زشت کرده، بوی نامطبوعی را نیز به دنبال دارد که در روزهای گرم سال سخت تر و غیر قابل تحمل تر است.

به گفته ی برخی از ساکنان شهرستان چوار، رها شدن فاضلاب مغازه ها و برخی واحدهای تجاری و تولیدی، آلودگی هایی را به دنبال دارد و ساکنان این شهرستان را مجبور کرده برای تخلیه فاضلاب شهری به دنبال حفر چاه های پی درپی در پیاده روها باشند که همین امر موجب شده اکنون جایی برای حفر چاه باقی نماند.

مردم شهرستان چوار سال هاست با روش های گوناگونی از جمله حفر چاه و انتقال لوله های فاضلاب خود به داخل جدول ها فاضلاب شهری را تخلیه می کنند؛ اما این عمل خطر ابتلا به انواع بیماری ها را افزایش می دهد و با توجه به اهمیت این مشکل مسوولین مربوطه می بایست اقدامات لازم را برای رفع این مسئله و جلوگیری از عوارض آن انجام دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود فاضلاب شهری در«چوار» ، عاملی مهم در آلودگی سفره های زیرزمینی و نشست زمین

نبود فاضلاب شهری در«چوار» ، عاملی مهم در آلودگی سفره های زیرزمینی و نشست زمین