مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-15سياسي

رونمایی از تمثال عضو شهید نوجوان کانون پرورش فکری


از تمثال عضو نوجوان شهید کانون پرورش فکری نهاوند، عباس اسکندری به منظور معرفی و الگوسازی برای کودکان و نوجوان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرماندار، امام جمعه، می رسد که نمونه بارز آن شهدای ما هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به شهید نوجوان عباس اسکندری، افزود: با توجه به  اطلاعات تکمیلی که از این شهید در اختیارم قرار بگیرد در مراسم نماز جمعه این هفته درباره این شهید بزرگ و نقش کانون پرورش فکری در تربیت و رشد کودکان و نوجوانان صحبت می کنم.

همچنین در این مراسم فرماندار شهرستان نهاوند گفت: امثال شهید اسکندری الگو شدند تا دیگران بدانند که دفاع از سرزمین، سن و سال نمی شناسد.

وی افزود: امیدواریم کانون پرورش فکری در پرورش نوجوانانی همانند عباس اسکندری همچنان نقش مهم خود را ایفا کند.

در ادامه برادر شهید اسکندری با بیان خاطرات و خصوصیات رفتاری این شهید بزرگوار تاکید کرد: شهدا راهشان را پیدا کردند و اندیشه خوب داشتند و ما باید روی اندیشه کودکان و نوجوانان کار کنیم.

وی افزود: شهید عباس اسکندری در سال 1358 عضو مرکز شماره یک کانون نهاوند بود که در سال 1362 در سن چهارده سالگی در منطقه پیرانشهر به مقام والای شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تمثال عضو شهید نوجوان کانون پرورش فکری

رونمایی از تمثال عضو شهید نوجوان کانون پرورش فکری