مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-15ورزشي

اگر در اردوی تهران بودیم بهتر عمل می کردیم / مرادی برای گهر سیرجان وزنه می زند


سرپرست تیم ملی وزنه برداری با بیان این که جواب تست تیم ملی وزنه برداری تا ظهر امروز مشخص می شود، گفت: نحوه اردوی اهواز خوب بود و تا آن جا که می توانستیم پروتکل ها رعایت شد اما اگر اردو در تهران بود، - ایسنا/خوزستان سرپرست تیم ملی وزنه برداری با بیان این که جواب تست تیم ملی وزنه برداری تا ظهر امروز مشخص می شود، گفت: نحوه اردوی اهواز خوب بود و تا آن جا که می توانستیم پروتکل ها رعایت شد اما اگر اردو در تهران بود، بیشتر و بهتر می توانستیم عمل کنیم.

علی شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان یافتن اردوی تیم ملی وزنه برداری در اهواز اظهارکرد: شب گذشته آخرین تمرین تیم برگزار شد و اردو و شرایط آن نیز خوب بود و وزنه برداران رضایت داشتند.

ضمن این که رکورد ملی پوشان مطلوب بود.

نفراتی که در اردو بودند در مرحله پایانی لیگ برتر که از فردا در اهواز آغاز می شود، وزنه خواهند زد و شرایط آن ها و رکوردهایشان با قرار گرفتن در شرایط مسابقه مشخص خواهد شد.

همچنین اردوی بعدی تیم ملی از 15 اسفندماه در تهران آغاز می شود.

وی با بیان این که سهراب مرادی نیز در هفته پایانی لیگ برتر برای تیم گهر رفسنجان به روی تخته خواهد رفت، گفت: سیدایوب موسوی هم به خاطر مصدومیتش نیاز به انجام فیزیوتراپی داشت و چون تیم در قرنطینه بود و نمی شد موسوی با رفت و آمد برای فیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در اردوی تهران بودیم بهتر عمل می کردیم / مرادی برای گهر سیرجان وزنه می زند

اگر در اردوی تهران بودیم بهتر عمل می کردیم / مرادی برای گهر سیرجان وزنه می زند