مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-15اجتماعي

هواشناسی به دنبال ورود سامانه بارشی به استان هشدار نارنجی صادر کرد


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به آسمان استان، گفت: این سامانه بارشی موجب بارش برف و باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات کولاک برف خواهد شد.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به آسمان چهارمحال و بختیاری، گفت: این سامانه بارشی موجب بارش برف و باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات کولاک برف خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به اینکه امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود، ادامه داد: برای روز سه شنبه به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتا شدید و احتمال غبار رقیق انتظار می رود.

  وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و تشدید بارش ها، افزود: بارش برف و باران، رعد و برق و بارش تگرگ، وزش باد نسبتا شدید،کولاک، کاهش دید در سطح استان به ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان و خانمیرزا پیش بینی می شود.

چراغپور اضافه کرد: لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال سیلاب ی شدن مسیل ها در مناطق جنوبی استان و احتمال رخداد بهمن در ارتفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی به دنبال ورود سامانه بارشی به استان هشدار نارنجی صادر کرد

هواشناسی به دنبال ورود سامانه بارشی به استان هشدار نارنجی صادر کرد