مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-15اجتماعي

تقویت کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت در زنجان


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود.

- ایسنا/زنجان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود.

فرحناز فتحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراکز یادگیری محلی به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های ترویج سواد و مهارت نقش به سزایی در ارتقای سلامت رفتاری خانواده ها دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در مرکز یادگیری محلی 13 آبان زنجان، افزود: این طرح به منظور افزایش مشارکت افراد در راستای بهره مندی از فضای آموزشی و ابزارهای آموزشی و فرصت های مهارتی مناسب برای باسواد شدن و حرفه آموزی به منظور بهتر زیستن است.

این مسئول با اشاره به اینکه کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت تقویت می شود، ادامه داد: اولویت این مراکز، توانمندسازی افراد کم سواد و بی سواد با رویکرد سوادآموزی جامعه محور است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، هدف از برگزاری کلاس های مهارتی با پیوست سوادآموزی را ترویج فرهنگ کسب و کارهای خرد و زودبازده دانست و تصریح کرد: در شرایط زیست بوم جدید در کنار آموزش سواد، ارتقای مهارت های زندگی، اجتماعی، حقوق شهروندی و آموزش های حرفه ای و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت در زنجان

تقویت کارکردهای سواد در زندگی با پیوند سواد و مهارت در زنجان