مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-15فرهنگي

رونمایی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری


در مراسمی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری رونمایی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز پنج جلد از کتاب های لیلا گودرزیان فرد، بانوی طلبه ملایری به نام های حس غریب پروانگی ، شهید الکرخ ، طلبه عشق پسران الوند ، عاشقانه تا حرم و   عباس حرم رونمایی شد، برخی از کتاب ها صوتی و نمایشنامه ای هم کار شده و کتاب  شهید الکرخ هم به صورت انگلیسی ترجمه شده است.

امام جمعه ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه انتشار کتاب های دینی از سوی جوانان این مرز و بوم م امروز کاری ماندگار و ارزشمند است اظهار کرد: در این زمان حاضر خانم گودرزیان فرد با این اقدام فرهنگی، کار زینبی انجام داده است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه این چنین کارها جزء کارهای ماندگار است و محفوظ  می ماند افزود: کار برای شهدا به ویژه نگارش کتاب کاری بزرگ است که بسیاری از نویسندگان جوان امروز در این مسیر گام برداشته و موفق به نوشتن آثار فاخری شده اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان جوان ما امروز در عرصه های مختلف وارد شده و خوش درخشیده اند تصریح کرد: نویسندگن جوان نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند و بی شک انتشار این کتاب ها تاثیر مثبتی در شناخت جوانان نسبت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری

رونمایی از آثار تالیفی بانوی طلبه ملایری