مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-15ورزشي

اعضای مجمع فوتبال به «برنامه» رای بدهند نه به «قومیت»/ تماس با استان ها درست نیست


رییس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر این که نامزدهای ریاست فدراسیون باید برنامه هایشان را اعلام کنند گفت: اعضای مجمع باید به برنامه رای بدهند نه به قومیت و به صورت «فله ای»! - رییس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر این که نامزدهای ریاست فدراسیون باید برنامه هایشان را اعلام کنند گفت: اعضای مجمع باید به برنامه رای بدهند نه به قومیت و به صورت فله ای ! علی کاظمی که از مسئولین قدیمی و باسابقه فوتبال و کمیته مسابقات فدراسیون بود در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: برای بررسی و شناخت بهترین گزینه باید برنامه همه دوستان را نگاه کرد.

وی ادامه داد: من چون اطلاعاتی از برنامه دقیق دوستان ندارم نمی توانم نظر محکم بدهم، به هر حال فوتبال ما مشکلات زیادی دارد که باید با برنامه درست شود.

اما اگر بخواهم نسبت به شناخت قبلی هم از این چهار نفر صحبت بکنم باید بگویم که نسبت به آقای آجورلو شناخت کاملی دارم و می دانم که او سال هاست در فوتبال ایران کار کرده و حتی مدرک مربیگری هم دارد.

وی در مورد شناختش از نامزدهای ریاست فدراسیون ادامه داد: کیومرث هاشمی مدتی در ورزش بوده، علی کریمی نیروی جوان و پر انرژی است که می خواهد به فوتبال کمک کند و عزیزی خادم هم مدتی عضو هیئت رییسه فدراسیون بوده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای مجمع فوتبال به «برنامه» رای بدهند نه به «قومیت»/ تماس با استان ها درست نیست

اعضای مجمع فوتبال به «برنامه» رای بدهند نه به «قومیت»/ تماس با استان ها درست نیست