مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-15اقتصادي

24 پروژه ملی صنعت آب و برق فردا افتتاح می شود


فردا 24 پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتبار 975 میلیارد تومان در 5 استان البرز، قزوین، لرستان، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، فردا 24 پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتبار 975 میلیارد تومان در 5 استان البرز، قزوین، لرستان، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو در قالب چهل و یکمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می شود.

از 24 پروژه آماده افتتاح این هفته پویش، یک پروژه آبی در استان البرز، 6 پروژه برقی در استان چهارمحال بختیاری، 5 پروژه صنعت آب و برق در استان لرستان، 9 پروژه در استان قزوین و همچنین 4 پروژه آب و برق در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

بر این اساس، فردا سه شنبه پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد در استان البرز با اعتبار 31 میلیارد تومان برای کنترل سیلاب رودخانه کردان، تغذیه سالانه آبخوان به میزان 12.

5 میلیون مترمکعب و افزایش پایداری تأمین آب شرب افتتاح می شود.

در استان چهارمحال بختیاری نیز با سرمایه گذاری 437.

1 میلیارد تومان 5 پروژه برقی شامل 4 پروژه تأمین و توسعه برق و یک پروژه برق رسانی به 4 روستا با تحت پوشش قرار دادن 41 خانوار برای تقویت شبکه فوق توزیع، تعدیل بار ترانسفورماتورهای موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه ملی صنعت آب و برق فردا افتتاح می شود

24 پروژه ملی صنعت آب و برق فردا افتتاح می شود