مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-15اقتصادي

دهمین نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی برگزار می شود


دهمین نمایشگاه اینوتکس در ناحیه نوآوری باز پارک پردیس با حضور 400 شرکت و استارت آپ برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی با حضور بیش از 400 شرکت و استارت آپ به صورت ترکیبی از بخش های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.

بخش نمایشگاهی ، رویدادهای تجاری و ترویجی ، بخش های جانبی و تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس بخش های اصلی INOTEX 2021 هستند.

شرکت های فناور، استارت آپ ها، شتابدهنده ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک های فناوری، دانشگاه ها، صندوق های جسورانه و سرمایه گذاران، ارائه کنندگان فضای کار اشتراکی، ارائه دهندگان خدمات تجاری سازی، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی بروکرهای فناوری و رسانه های استارت آپی، شرکت کنندگان در این بخش هستند.

استیج عمومی اینوتکس با بیش از 30 ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو با هدف فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان، از رویدادهای تجاری و ترویجی دهمین نمایشگاه اینوتکس است.

همچنین استیج تخصصی اینوتکس با تمرکز بر پنج حوزه کلان داده ها، ظهور NBIC، اینترنت اشیا، رایانش ابری و هوش مصنوعی که بالاترین فراوانی را در همه گزارش های آینده نگارانه از مؤسسات مطرح بین المللی در حوزه فناوری نوآوری، به خود اختصاص داده اند، برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی برگزار می شود

دهمین نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی برگزار می شود