مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-15سياسي

آژیر خطر نهایی برای روزنامه ها به صدا درآمد/نامه وزیر ارشاد به جهانگیری


این مصوبه زنگ خطر نهایی برای مطبوعات کشور بوده و نگرانی جدی و گسترده ای در میان اصحاب مطبوعات و رسانه ایجاد کرده است.

- حذف آگهی های دولتی از مطبوعات در شرایطی که روزنامه ها این روزها به سختی ادامه حیات می دهند، موضوعی است که نگرانی جدی و گسترده ای را در میان اصحاب مطبوعات و رسانه ایجاد کرده است.

وزیر ارشاد هم با جانبداری از اهالی رسانه، در نامه ای به معاون اول رییس جمهور این اقدام را به منزله زنگ خطر نهایی برای مطبوعات کشور قلمداد کرده و خواستار آن شده است که این مصوبه با قید فوریت و خارج از نوبت در دستور کار هیات دولت قرار گیرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات از جمله افرادی بود که نسبت به این آیین نامه واکنش نشان داده و آن منتج به مرگ مطبوعات مظلوم و مستقل کشور دانسته است.

او در نامه ای به رییس جمهوری با یادآوری شرایط دشوار مطبوعات کشور، خواستار لغو آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و بازگشت آگهی های دولتی به مطبوعات شده است.

در این نامه با استناد به قوانین آیین دادرسی، تجارت و برگزاری مناقصات که درج آگهی های دولتی را در مطبوعات الزام می کند، اجرای این تکلیف قانونی، کمکی حداقلی و ضروری به مطبوعات توصیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر نهایی برای روزنامه ها به صدا درآمد/نامه وزیر ارشاد به جهانگیری

آژیر خطر نهایی برای روزنامه ها به صدا درآمد/نامه وزیر ارشاد به جهانگیری