مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-15پزشكي

50 درصد از مردان پیگیر سلامت خود نیستند


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و جوانان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: 50 درصد از مردان مراجعه ای به مراکز بهداشتی برای تشکیل پرونده سلامت نداشتند و صرفاً از آموزش های عمومی که در سطح شهر اطلاع رسانی می شود بهره می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمد احمدیان با اشاره به اینکه در مورد هر فردی برنامه مراقبت  در نظر گرفته می شود، افزود: در نشست های مختلفی در ادارات برگزار شد  تا کارکنان با پاس اداری بتوانند به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و ضمن دریافت نمره تشویقی برای اهمیت دادن به سلامت خود در ارزشیابی سالانه ، تحت مراقبت های بهداشتی نیز قرار بگیرند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه سرطان های دستگاه گوارش یکی از سرطان های شایع در مردان است در مراقبت های مردان تست فیت انجام می شود که بدخیمی گوارشی را مشخص می کند و اگر فرد مشکوک باشد برای انجام بررسی های لازم آندوسکوپی انجام دهند.

دکتر احمدیان بابیان اینکه اطلاع رسانی عمومی در طول هفته سلامت مردان و مناسبت های مختلف بهداشتی ازجمله هفته کنترل فشارخون و دیابت یکی دیگر از راه هایی است که موجب می شود آگاهی مردان نسبت به بیماری های زمینه ای افزایش یابد و برای بررسی های بیشتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد از مردان پیگیر سلامت خود نیستند

50 درصد از مردان پیگیر سلامت خود نیستند