مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-15اقتصادي

میدان میوه و تره بار همدان باید ساماندهی شود


فرماندار همدان با بیان اینکه وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست و باید ساماندهی شود گفت: احداث میدان میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است اما ممکن است به طول بیانجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در نشست ویژه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه وضعیت این مجموعه بسیار نابسامان است و زیبنده این شهر نیست اظهار کرد: احداث میدان میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح ممکن است چند سال به طول بیانجامد که لازم است وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی هر چه سریعتر ساماندهی شود، بی نظمی، مشکلات ترافیکی، سرقت و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و یادآور شد: میدان بار همدان دارای قدمت چندین ساله و در گذشته به عنوان یک پس کرانه به خوبی فعال بود اما به مرور مشکلات این مجموعه لاینحل باقی مانده و منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه دادستان همدان هم در این خصوص به جد تاکید دارد افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار توسط شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک تایید شده که پس ار تایید در شورای همتای استان باید در زمان کوتاهی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره بار همدان باید ساماندهی شود

میدان میوه و تره بار همدان باید ساماندهی شود