مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-15فرهنگي

کسب دیپلم افتخار بخش نقاشی نمایشگاه «لیدیسه» توسط نوجوان همدانی


همدان _ هنرمند همدانی دیپلم افتخار بخش نقاشی از چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا کودکان «لیدیسه» چک را از آن خود کرد.

- همدان _ هنرمند همدانی دیپلم افتخار بخش نقاشی از چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه چک را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایشگاه نقاشی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه کشور چک در سال 2020 با موضوع منظره و چشم انداز در دو بخش نقاشی و عکس برگزار شد و از میان 22 هزار و 216 اثر رسیده از 78 کشور دنیا شش عضو مراکز فرهنگی هنری کانون برگزیده شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 191 اثر نقاشی و 150 قطعه عکس چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه کشور چک ارسال کرد.

بر همین اساس علی اشرفی متقی عضو 11 ساله مرکز کانون شیرین سو در همدان و ملیسا رضوی 9 ساله از مرکز 21 کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی و اعظم عظیمی 16 ساله از نهبندان خراسان جنوبی و شادی اسماعیل نیا 16 ساله از تهران نیز دیپلم افتخار بخش عکس را از آن خود کردند.

راتین اعتقاد 8 ساله عضو مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان و مهتا عابد 13 ساله از مرکز 16 کانون تهران به ترتیب در بخش نقاشی و عکس نشان رز لیدیسه را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دیپلم افتخار بخش نقاشی نمایشگاه «لیدیسه» توسط نوجوان همدانی

کسب دیپلم افتخار بخش نقاشی نمایشگاه «لیدیسه» توسط نوجوان همدانی