مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 19:252021-02-15سياسي

کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است


استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان در آستانه پیک جدید کرونا است، گفت: فعالیت مشاغل و کسب و کارها در دوران همە گیری کرونا بە رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان در آستانه پیک جدید کرونا است، گفت: فعالیت مشاغل و کسب و کارها در دوران همە گیری کرونا بە رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد.

بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، ضمن تقدیر از عملکرد کادر بهداشتی و قدردانی از همکاری مردم برای بهبود شرایط، اظهار کرد: یکسال است که کشور و استان درگیر بیماری کرونا است و در این مدت متاسفانه تعدادی از همشهریان بر اثر این بیماری جان باختند.

وی با بیان اینکه امیدواریم طی ماه های آینده و با شروع واکسیناسیون اوضاع به حالت عادی برگردد و مردم در چند ماه آینده نیز رعایت کامل نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند، افزود: اگر مردم مراعات کنند و کاملا نکات بهداشتی را رعایت کنند می توان امیدوار بود که پایان سال و عید نوروز را با کمترین نگرانی سپری کنیم.

مرادنیا بیان کرد: تلاش ما این است که کسب و کارها و مشاغل بتوانند فعالیت داشته باشند و شرط عدم تعطیلی مشاغل رعایت پروتکل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است

کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است