مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 03:252021-02-16بين الملل

واکنش های داخلی به حمله اربیل/ الکاظمی کمیته تحقیقات تشکیل داد


نخست وزیر عراق دستور تشکیل کمیته ای مشترک با اقلیم کردستان را برای تحقیقات درباره جزییات حمله راکتی دوشنبه شب به فرودگاه بین المللی اربیل داد.

- نخست وزیر عراق دستور تشکیل کمیته ای مشترک با اقلیم کردستان را برای تحقیقات درباره جزییات حمله راکتی دوشنبه شب به فرودگاه بین المللی اربیل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور پس از حملات موشکی شب گذشته به اربیل، دستور تشکیل کمیته ای برای تحقیق در این باره را داد.

طبق بیانیه صادره از سوی کمیته اطلاعات امنیتی عراق، این کمیته با مقامات ذی صلاح اقلیم کردستان مشارکت خواهد کرد تا درباره جزییات حمله فرودگاه بین المللی اربیل تحقیق کند.

از سوی دیگر برهم صالح، رییس جمهور عراق در توییتی در واکنش به این حمله نوشت: هدف قرار دادن اربیل یک اقدام خطرناک و جنایتکارانه تروریستی است که تلاش های ملی برای محافظت از امنیت کشور و امنیت شهروندان را هدف قرار می دهد.

وی افزود: باید قاطعانه تلاشهای خود را برای ریشه یابی نیروهای تروریسم و ناکام گذاشتن تلاش هایشان برای غرق کردن کشور در هرج و مرج تقویت کنیم.

صالح تاکید کرد، این نبرد دولت و حاکمیت علیه تروریسم و ​​قانون شکنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های داخلی به حمله اربیل/ الکاظمی کمیته تحقیقات تشکیل داد

واکنش های داخلی به حمله اربیل/ الکاظمی کمیته تحقیقات تشکیل داد