مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-16اجتماعي

تعطیلی مراکز نگهداری حیات وحش تهران


درپی ابتلای تعدادی از پرندگان باغ پرندگان شهر قم به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: خوشبختانه هیچ مورد مشکوک یا تلفات ناشی از ابتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد کرمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه با توجه به مشاهده بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان قم هشدارهای لازم به مراکز نگهداری حیات وحش، باغ وحش ها و باغ پرندگان استان تهران داده شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر مراکز نگهداری حیات وحش استان تهران دارای گونه هایی از پرندگان هستند، بازدید از این مراکز تا اطلاع ثانوی در استان تهران ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران با همکاری سازمان دامپزشکی به صورت مستمر زیستگاه پرندگان استان تهران را پایش و نظارت می کنند و تاکنون در زیستگاه های طبیعی پرندگان نیز مورد مشکوک یا تلفات ناشی از ابتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده و گزارش نشده است.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران ضمن بیان اینکه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری ویروسی است که ویروس آن سه نوع تیپ B, A و C دارد که تیپ A آن می تواند علاوه بر پرندگان باعث ابتلای انسان به بیماری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز نگهداری حیات وحش تهران

تعطیلی مراکز نگهداری حیات وحش تهران