مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-16اجتماعي

تهیه 3800 تبلت دانش آموزی در هرمزگان/ضرورت ایجاد هنرستان ها در کنار صنایع


با توجه به زیست بوم، ظرفیت و پتانسیل ها و همچنین نیازهای اشتغال در استان، باید به توسعه هنرستان ها در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد توجه جدی تری شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با توجه به زیست بوم، ظرفیت و پتانسیل ها و همچنین نیازهای اشتغال در استان، باید به توسعه هنرستان ها در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد توجه جدی تری شود.

فریدون همتی شب گذشته(27 بهمن ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به ضرورت تأمین تبلت برای دانش آموزان نیازمند، گفت: 2360 تبلت تهیه و خریداری شده است و حدود 1450 تبلت دیگر تا هفته آینده تهیه و در اختیار آموزش و پرورش برای توزیع در بین دانش اموزان نیازمند استان قرار می گیرد.

وی افزود: با تهیه این 3800 تبلت دانش آموزی، حدود 9 هزار دستگاه تبلت دیگر برای آموزش دانش آموزان فاقد تبلت در هرمزگان نیاز است که در تلاش هستیم به سرعت تامین و توزیع شود.

به گفته همتی، توسعه هنرستان ها یکی از مهمترین راهکارها برای تربیت نیروی انسانی کارآمد است و در حال حاضر بیش از میانگین کشوری در جذب دانش آموزان به سمت هنرستان ها عمل کرده ایم و این نشانگر آن است که استقبال دانش آموزان از هنرستانها خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 3800 تبلت دانش آموزی در هرمزگان/ضرورت ایجاد هنرستان ها در کنار صنایع

تهیه 3800 تبلت دانش آموزی در هرمزگان/ضرورت ایجاد هنرستان ها در کنار صنایع