مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-16بين الملل

فائوچی به خاطر دفاع از علم برنده جایزه یک میلیون دلاری شد


آنتونی فائوچی ، کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در آمریکا جایزه یک میلیون دلاری دن دیوید را به خاطر دفاع از علم و طرفداری از واکسن هایی که اکنون در سراسر جهان برای مبارزه با پاندمی کرونا استفاده می شوند، - فائوچی به خاطر "دفاع از علم" برنده جایزه یک میلیون دلاری شد "آنتونی فائوچی"، کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در آمریکا جایزه یک میلیون دلاری "دن دیوید" را به خاطر "دفاع از علم" و طرفداری از واکسن هایی که اکنون در سراسر جهان برای مبارزه با پاندمی کرونا استفاده می شوند، برنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، موسسه دن دیوید مستقر در اراضی اشغالی روز دوشنبه آنتونی فائوچی، مشاور ارشد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در امور پزشکی را به عنوان برنده یکی از سه جایزه این موسسه معرفی کرد.

این موسسه اعلام کرد که آنتونی فائوچی این جایزه را به خاطر یک عمر رهبری تحقیقات مربوط به اچ آی وی و کمک به بیماران مبتلا به ایدز و همچنین طرفداری اش از واکسن های کووید 19 دریافت کرد.

این موسسه خصوصی در بیانیه خود به نام دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا که رویکرد علمی فائوچی در مقابل پاندمی کرونا را متزلزل کرده بود، اشاره ای نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی به خاطر دفاع از علم برنده جایزه یک میلیون دلاری شد

فائوچی به خاطر دفاع از علم برنده جایزه یک میلیون دلاری شد