مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-16سياسي

جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در سمنان/ مقابل سودجویان می ایستیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز را در شهرهای این استان خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 5 شهرهای سمنان، مهدی شهر، سرخه، درجزین و شهمیرزاد گفت: جلسات متعدد و مصوبات و خروجی کمیسیون های ماده 5 به منظور جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرهای استان است.

او با بیان اینکه در سال 99 تاکنون 32 جلسه کمیسیون ماده 5 ویژه شهرهای استان با بررسی 667 پرونده برگزار شده است، گفت: علی رغم پرونده های زیادی که در کمیسیون ماده 5 شهرهای استان بررسی می شود، باز هم شاهد ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرها هستیم که امری نامطلوب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: نیاز است تا شهرداری ها برای پیشگیری از این امر، پهنه هایی از شهر که دارای تقاضای زیاد برای افزایش طبقات و تراکم بوده و همچنین در آنها ساخت وساز زیادی صورت می گیرد، معرفی و مجوز جمعی برای این پهنه ها صادر شود.

فخری با تأکید بر اینکه در بحث مدیریت شهری به هیچ عنوان اجازه تعدی و زیاده خواهی را به دلالان و سودجویان نداده و برابر آن ایستادگی می کنیم، افزود: امروز اگر سختگیری های اعمال شده در کمیسیون ماده 5 شهرهای استان نبود، شاهد تعداد بسیار بالای ساخت وسازهای غیرمجاز، تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در سمنان/ مقابل سودجویان می ایستیم

جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در سمنان/ مقابل سودجویان می ایستیم