مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-16پزشكي

انتخاب خرم دره به عنوان شهر پایلوت اجرای طرح شهر بدون دخانیات


معاون دانشگاه علوم پزشکی خرم دره از انتخاب خرم دره به عنوان شهر پایلوت اجرای طرح شهر بدون دخانیات خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون دانشگاه علوم پزشکی خرم دره از انتخاب خرم دره به عنوان شهر پایلوت اجرای طرح شهر بدون دخانیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صایینی ظهر امروز (21 بهمن ماه) در اولین کمیته راهبردی شهر و روستای بدون دخانیات شهرستان خرم دره، اظهار کرد: سطح بالای باسوادی خرم دره و هم صدایی مردم و مسئولان که هم افزایی مناسبی را رقم زده است، از جمله عوامل انتخاب این شهرستان به عنوان پایلوت طرح شهر و روستای بدون دخانیات بوده است.

وی با اشاره به اینکه مصرف دخانیات به عنوان یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و به تبع آن افزایش مرگ و میر به دلیل بیماری های غیرواگیر است، ادامه داد: کاهش 30 درصدی مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات بعد از 5 سال از اهداف اصلی اجرای طرح شهر و روستای بدون دخانیات است.

این مسئول، با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی بر اجرای این طرح، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای صحیح برنامه، و همدلی موجود در شهرستان، در همان سال اول به این هدف دست یابیم.

فرماندار خرم دره نیز در ادامه جلسه ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان در سال های اخیر، و اقدامات انجام شده درخصوص رعایت پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب خرم دره به عنوان شهر پایلوت اجرای طرح شهر بدون دخانیات

انتخاب خرم دره به عنوان شهر پایلوت اجرای طرح شهر بدون دخانیات