مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-16بين الملل

العربی الجدید: وارد کردن کشورهای منطقه، مذاکرات با ایران را به شکست می کشاند


روزنامه قطری چاپ لندن تأکید کرد که وارد کردن کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در هرگونه مذاکرات آتی با جمهوری اسلامی ایران اقدامی اشتباه است و به شکست می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه قطری   العربی الجدید  چاپ لندن طی یادداشتی به قلم شیرین هانتر تأکید کرد که وارد کردن کشورهای منطقه غرب آسیا در هرگونه مذاکرات آتی با جمهوری اسلامی ایران درباره برجام در حقیقت دستورالعملی برای شکست محسوب خواهد شد.

این روزنامه قطری در مقدمه گزارش خود با تأکید بر این مطلب به مصاحبه اخیر امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه با شبکه سعودی العربیه اشاره کرد که در آن تأکید کرده بود عربستان سعودی می بایست در هرگونه مذاکرات آتی با ایران حضور داشته باشد.

رییس جمهور فرانسه در ادامه افزود که حذف کشورهای منطقه از مذاکرات هسته ای با ایران که در سال 2015 به برجام منتهی شد، یک اشتباه بزرگ است.

طبق این گزارش، رییس جمهور فرانسه در مورد خواسته های مشابه عربستان سعودی، امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی صحبت کرد که برای مدتی تأکید داشتند که هرگونه توافق آتی با ایران باید فراتر از موضوعات هسته ای بوده و فعالیت های منطقه ای و موشکی جمهوری اسلامی ایران را نیز دربرگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربی الجدید: وارد کردن کشورهای منطقه، مذاکرات با ایران را به شکست می کشاند

العربی الجدید: وارد کردن کشورهای منطقه، مذاکرات با ایران را به شکست می کشاند