مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-16اقتصادي

سهام داران «عدالت»؛ همچنان در انتظار «شرکت»!


افرادی که در مدیریت سهام عدالت شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، ماه هاست در استان سمنان همچنان در انتظار تشکیل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پس از آزادسازی بخشی از سهام عدالت از سوی دولت، دو روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم فرارو ی سهام داران قرار داده شد تا خودشان شیوه مدیریت سهامشان را مشخص کنند.

پس از مدتی، گفته شد آنهایی که شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، در قالب یک شرکت سرمایه گذاری گرد هم آمده و تلاش می شود تا سهامشان به بهترین شکل ممکن از سوی دولت مدیریت شود؛ اما این مسأله تا امروز در استان سمنان عملی نشده است.

افرادی که در مدیریت سهام عدالت شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، ماه هاست در استان سمنان همچنان در انتظار تشکیل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت هستند و مشکلات مختلفی در این زمینه از جمله عدم همکاری مدیرعامل سابق شرکت استانی مطرح می شود.

اسفند اقدام می کنیم امیر خلیلی خواه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در همین زمینه می گوید: امروز آخرین مراحل ثبت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان سمنان با حضور نماینده سهام داران و مسؤولان اقتصادی استان سمنان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام داران «عدالت»؛ همچنان در انتظار «شرکت»!

سهام داران «عدالت»؛ همچنان در انتظار «شرکت»!