مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-16سياسي

تخلف بهداشتی در مراکز اقامتی خراسان رضوی بسیار نادر است


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی بیشتر از دیگر صنوف است و تخلف بهداشتی در این مراکز بسیار نادر است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی بیشتر از دیگر صنوف است و تخلف بهداشتی در این مراکز بسیار نادر است.

محمدصادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: از همکاری، تعامل و هم افزایی تشکل های گردشگری و دست اندکاران برای اجرای برنامه های پیشگرانه کرونا سپاسگذارم.

وی به ضرورت برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران و گردشگری در صورتی که شیوع ویروس کرونا به پایان برسد، اشاره کرد و ادامه داد: ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا برای ستاد خدمات سفر تکلیف کرده که برنامه های خود را ارائه کند، کمیته های 14 گانه ستاد نیز برنامه های خود را ارائه کنند.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به تزریق واکسن کرونا، در صورتی که شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در استان تغییر کند، امیدواریم که در نوروز 1400 میزبان زائران و گردشگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف بهداشتی در مراکز اقامتی خراسان رضوی بسیار نادر است

تخلف بهداشتی در مراکز اقامتی خراسان رضوی بسیار نادر است