مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-16اقتصادي

عزم بلند بانک تجارت برای تامین منافع سهامداران


معاون مدیر عامل بانک تجارت از اقدامات این بانک برای مولد سازی دارایی های راکد در راستای تامین حداکثری منافع سهامداران و ذینفعان خبر داد.

- معاون مدیر عامل بانک تجارت از اقدامات این بانک برای مولد سازی دارایی های راکد در راستای تامین حداکثری منافع سهامداران و ذینفعان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک تجارت ، عباس ابراهیمی معاون مدیر عامل این بانک در امور سرمایه گذاری در گفت و گویی مولد سازی دارایی های راکد بانک و راه اندازی مجدد آنها را اقدامی موثر برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و افزایش درآمدهای بانک عنوان کرد.

وی یکی از اقدامات مهم و اثرگذار بانک تجارت در راستای تامین منافع سهامداران و سپرده گذاران را تلاش برای بازگشت 37 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران ونیکی به پورتفوی این بانک و به مبلغ 84 هزار و هشتاد و پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : مالکیت این میزان سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران از سوم آبان 99 به بانک تجارت منتقل شده و منافع قابل توجهی را برای بانک به دنبال داشته است.

ابراهیمی به دیگر اقدامات بانک تجارت در حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: مشارکت و همسویی با دولت برای حمایت و صیانت از بازار سرمایه، مشارکت در طرح های نا تمام مختلف خارج از شمول مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بلند بانک تجارت برای تامین منافع سهامداران

عزم بلند بانک تجارت برای تامین منافع سهامداران